www.irskyvlkodav.com
Copyright © 2009, web design, admin Daniela Mrázová  email
( Všechna práva vyhrazena / All Rights Reserved )
Pro radost
8. a 9.5.2010 Nádherný víkend v Jižních Čechách, pohár WDK, svod mladých
V sobotu brzy ráno jsme vyrazili směr Jižní Čechy. Měli jsme v plánu zúčastnit se poháru WDK, podpořit Aine a Martinu na svodu mladých a pěkně si užít víkend na památkách a v přírodě.
Na závod jsme dorazili klasicky se zpožděním a Grianka skákala pomalu z auta rovnou na start. Běžela ve třídě dorostu. Střapec jí velmi zajímal. Nadšeně za ním vyrazila a běžela, ale když se jí zdálo, že je příliš daleko, tak se začala otáčet a vracet. Druhé kolo běžela o poznání lépe. Také se jednu otočila, ale když se přesvědčila že je vše v pořádku a že běžím s ní, tak pokračovala a v cíli si střapec pěkně hlídala. Nakonec skončila ze 4. dorostenců na druhém místě.
Blondie se na běhání jako vždy velmi těšila a bavila všechny tím, jak nedočkavostí celá vibrovala. První kolo běžela velmi pěkně, ale protože druhé kolo bylo nataženo stejně jako první, začala Blondie taktizovat. A podruhé pobavila přihlížející, když vyrazila na druhou stranu a běžela proti provázku, střapci naproti. Nakonec jí tento veselý výkon vynesl třetí místo v třídě profesional.
Aine na svodu také dopadla úspěšně, moc se líbila a odnesla si hodnocení - Velmi nadějná. Posudek a fotky Aine ZDE
Po závodu jsme se nabaštili, ubytovali se v opravdu luxusním sedmi lůžkovém pokoji (přímo v areálu ve Slavětíně), odpočali si a odpoledne jsme vyrazili na průzkumy po okolí.
Prošli jsme Slavonice                                                      a objevili jsme nádherný anglický park v Dačicích.
zobrazí více fotek
V neděli jsme šli procházkou přes Zaječí les a kolem rybníka Punčošky na hrad Landštejn. Na hrad je povolen i vstup se psem a tak holky šly s námi. Blondie odmítla jakýkoliv výstup, ale Grianka vylezla až na hradní věž, kde jsme vzbuzovali náležitou pozornost.
Po dlouhé cestě domů jsme ještě navštívili další zajímavosti.
vice ve FOTOGALERII
zobrazí více fotek
Archiv "Pro radost"
2009
2010

VÝPRAVA NA MĚSTSKÉ SKÁLY
7.3.2010 byla krásná slunečná neděle a my vyrazili na výlet na Městské skály. Procházka byla krásná, svítilo sluníčko, sníh byl umrznutý a nikde ani živáčka. Na Městských skalách je altánek s vyhlídkou. Mě se zdálo že alespoň za sněhu pro pejsky rozhodně nepřístupný, protože se k němu lezlo po žebříku a všude na skále byl led. Proto jsme holky přivázali pod skalou a šli jsme se kochat krásným výhledem. Netrvalo dlouho a Grianka nás přesvědčila o opaku. Zkonstatovala, že asi o něco přichází, když není s námi a rozhodla se to změnit. Překousla vodítko a začala se sápat nahoru za námi. Já jsem se otočila právě v momentě, abych viděla naši princeznu jak stojí nad největším srázem s drápy zaťatými do ledu. Vše dopadlo nakonec dobře, akorát nové vodítko asi bude již řetízkové :-)
Více fotek v plné kvalitě ZDE
Altánek na Městských skalách

bezpečně ukotvené holky

PŘEKOUSNUTÉ vodítko

skála se žebříkem

4.8.2010 - velmi krátká, ale o to intenzivnější dovolená s holkama
konečně se nám podařilo uvolnit se z práce tak jsme hned vyrazili na psí výlet.  Vyjeli jsme jen tak bez určitého plánu směrem na západ a po cestě hledali v mapě kam se podíváme. Prvním místem na které jsme narazili byl krásný a překvapivě rozlehlý hrad Litice. Vstup byl možný i s pejsky, ale vzhledem k mnoha prudkým schodům, které jsme při prohlídce zdolávali, jsme holky nechali čekat v podhradí ve stínu. Naší další zastávkou byl zámek v Doudlebech nad Orlicí, kde nás překvapila originalita a krása místních sgrafit. Holky samozřejmě do zámku nemohly, ale před prohlídkou jsme se seznámili s 12letou dcerou místní kastelánky Míšou, která se nám nabídla, že je pohlídá. Zvládla to na jedničku a holky s ní byly jak vyměněné. Po prohlídce zámku nás Míša ještě provedla parkem a pověděla nám o jednotlivých zvířatech, které v oboře parku chovají a o které se pomáhá starat.

Litice
Doudleby
Protože se již blížil večer, přemýšleli jsme, kde přespíme. Nakonec jsme se rozhodli zajet k Leoně, Honzovi a "našemu" Brenoškovi a přespat v jejich kempu, který mají u nádherného pískáče poblíž  Mělic u Přelouče. V podvečer, až přijela Leona z práce, jsme ještě vyrazili na procházku po krásném místním borovicovém lese. A potom jsme dlouho do noci povídali, pili, krotili psiska při jejich divokých hrátkách v písku a ve vodě a výborně se bavili.
Krásu a pohodu kempingu "U Třpytky"
jsme docenili ještě ráno, když jsme dostali báječnou čerstvou snídani, kochali se výhledem a samozřejmě se šli koupat do průzračně čisté vody. Vůbec se nám nechtělo odjet a proto jsme ještě šli na procházku a pak jme se opět koupali a povídali ......
s Brennem
u Třpytky
Když se nám konečně podařilo odjet ;-), vyrazili jsme směrem na sever. Po cestě jsme se osvěžili pod vodotrysky v Lázních Bohdaneč a frčeli směr ZOO Dvůr Králové. V ZOO bylo velmi mnoho návštěvníků a protože nás samozřejmě doprovázely holky, bylo motání se mezi spoustou lidí velmi únavné. Ale i tak jsme si to krásně užili a holky byly ze všech dojmů tak vyčerpané, že ke konci dne usínaly všude, kde jsem je "odložila" :-).
Po cestě zpět jsme se ještě stavili v Jaroměři u Míši a pak pospíchali domů, protože další den mě čekala cesta na výstavu do Německa.